Gosip Girl

Idag börjar den nya tv-serien Gosip Girl. Det har jag sett ifram imot rätt länge nu. Ända sen den började på reklam har jag tänkt den är nog bra. Sen blev det ännu mer spännande när jag fick höra att den verkligen är jättebra. Så klockan 20.00 så blir det tv. Sen är det ju "I Huvudet på Carolina Gynning" klockan 21.00 så det blir nog det också.
Vi hade fika på slöjden ida föresten. Lena, (det är våran lärare) hade med sig mockarutor som hennes morsa hade bakat. Dom var goda faktiskt. Jag brukar inte gilla mockarutor så mycket i vanliga fall men det var gott. Kanske för att man fick dom i skolan och slapp att jobba men jag vet inte. Damla verkade i alla fall gilla dom. Hon kunde knappt vänta tills vi fick börja käka. Sofie ville ha receptet också så dom gick ju absolut att äta. Till det fick vi saft och så redovisade vi våra arbeten också. Vi fick använda arbeterna när vi berättade om dom och hon hade redan rättat mitt. Eller det är bara tillfälligt hon ska läsa det igen sen men det stod VG+ så det såg ju lovande ut i alla fall. Annars har jag varit på dåligt humör mest hela dan. Varje dag det är skola så blir jag alltid så jävla sur och elak känns det som. Jag har också jätteont i halsen. Vet inte riktigt vad det beror på. Hoppas bara inte att jag blir sjuk för vi har rätt så mkt plugg nu och det är alltid så jobbigt att ta igen det man har missat.

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Glöm inte 2900 Happiness på tv3 kl. 19!
:)

2008-01-29 @ 18:53:40
URL: http://simsnorden.blogg.se
Postat av: Lovisa

Ska också kolla på Gossip Girl

2008-01-29 @ 18:53:58
URL: http://urrel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0