Fredag

Äntligen är det helg igen. Det är alltid så jävla skönt när det blir helg. Inte för att jag har några planer men men det kan ju bli mys ändå. Ikväll så blir det i alla fall mys. Kittan ville att jag skulle hänga med henne och pojkarna till mongoliska inne i stan men jag käka hemma med morsan istället. Jag vet lite töntigt men hon hade ju planerat allt och farsan är inte hemma så man kan ju inte bara lämna henne ensam. Sen ska vi se på let's dance. Inte för att det är speciellt bra men det är en del snygga killar med. Och det är ju alltid mysigt att kolla på snygga killar ;) Sen går ju bad boys 2 på tv. Har inte riktigt bestämt om jag ska kolla på den eller inte. Jag har redan sett den men om jag kommer ihåg rätt så var den rätt så bra. Will Smith är ju med och har brukar ju i alla fall vara rolig. Eller så kanske jag bara kollar på något som vi har hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0