08 det nya året

Nu är det nytt år igen. Tiden har gått fort. Känns som igår när syrran fick gå ut på hennes första nyår och jag satt hemma och käka hummer och va så avundsjuk. Men nu är det 08 året för Stockholm. Början va kanske inte den bästa med trasig kamera som förmodligen inte går att laga. Ny va den också. Men de va en skön kväll hos en polare igår så allt är ju inte dåligt. Träffa tre schysta tjejer men har tyvärr inte deras nummer eller msn eller nått. Men jag ska bli mer social i år och inte bara sitta vid datorn och tv:n hela tiden så med lite tur kanske man träffar dom igen. Jag undrar hur året kommer att bli. Med en sån här början så kan de ju gå hur som helst. Men med en positiv inställning och vetan om att man är stockholmare så kanske det blir bra iaf. Har inga nyårslöften än men att vara mer positiv och lite av en bättre människa låter bra. Det kommer dock aldrig att hålla för det är så de e med nyårslöften. Man håller dom oftast i bara en vecka och sen är det tillbaka till det vanliga igen. Så ett stort lycka till till mig och ett fortsatt gott nytt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0