Senaste

Senaste tiden så har jag mest sprungit runt på stan och vart i skolan. Har börjat umgås med Sara och Evelina och Daniela riktigt mycket nu och de e fett med skoj. Älskar hela saras stil btw så vem vet jag kanske blir en liten mini sara som springer runt bakom henne med samma kläder och e typ värsta svansen XD Haha men de hoppas vi inte på. Inte för att jag inte skulle kunna ta kläderna men de e ju inte så roligt för sara kanske :P

Haha jag vet inte riktigt vad jag snackar om nu men de e sugoi.

Har hittat praktikplats på kaphal i gallerian så om ni åker in till stan nån tisdag eller torsdag så titta in och säg hej ;)

De va väl allt tror jag
Puss och hej leverpastej :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0