Så meningslöst

Jag har en känsla av att resten av mitt sommarlov kommer bli skit. Jag har redan börjat oroa mig inför skolan och får panik när jag tänker på att om typ två veckor börjar jag ! :O Sen så har jag också panik för att mina kompisar (dom flesta iaf) börjar innan mig så dagarna innan kommer jag sitta ensam hemma ingen att prata med och inget annat att göra än oroa mig för att jag skulle hamna i en dålig klass eller något.
Nu har ju OS börjat också så då blir de väl en hel del innesittande framför TV:n dom närmsta två veckorna. Men man vill ju se hur de går. Lite synd att Sarah Sjöström inte gick vidare. Hon tappade krutet helt i slutet och kom inte bättre än sexa även fast hon ledde innan vändningen. Sen så har ju Sveriges herrlag slagits ut i simningen också så inte så bra start där kanske. Men bättre start var de för Lassi Karonen i rodd. Sen så vann ju Sveriges tjejer mot Argentina men inte med lika mycket som väntat men dom har ju nu chansen att gå vidare. Hoppas bara på att dom tar den. :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0