Lite uppdatering

Tänkte skriva ett litet inlägg om vad som har hänt dom senaste dagarna också. Jag har nästan fått ett liv. Jag e lite stolt faktiskt i Lördags och Söndags kväll blev det promenad med Erica. (som tydligen läser min blogg) Hej hej. Sen igår Måndag va de då om jag inte minns helt fel. Så va jag inne i stan en sväng med morsan och kolla så att jag hittar till min nya skola som börjar om två veckor. (HJÄLP) Där blev det också ett par jeans som jag verkligen behövde (lite dyra dock). Sen senare på dagen så skulle morsan klippa sig så då följde jag med och kolla på för att sedan bestämma klipptid själv. (Ville ha lite råd på om jag skulle färga eller permanenta eller nått) Så det blir bara klippning på måndag om ni vill komentera att det blev vackert så vet ni vilken dag. Sen idag så blev det en till sväng till stan. Kussen kom till centralen för att senare åka vidare hem och så snäll som jag är åkte jag in och sällskapa henne tills hennes tåg kom. Sen så blev det ett par mjukis till gympan jag förmodligen kommer ha i skolan. Tummen upp för mig. :)

<3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha det var inte mycket vi lärde oss på tyskan:D

Hur är allt med dig? har inte träffat dig på jättelänge:O!



<3

2008-08-15 @ 00:29:14
URL: http://josefins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0