Läst mkt ?

Jag har kommit på att jag har nog läst en hel del i sommar. Jag har inte tänkt så mycket på de men nu när jag har läst lite mer än två böcker på två dagar så kom jag på att det är inte första gången det händer i sommar. Jag har hamnat i nån sjuk läsperiod och när vi va på bibblan för tre veckor sen och hyrde 6 böcker fick jag för mig att jag måste läsa alla innan de e dags att lämna tillbaka dom på tisdag. Dock så struntar jag i en bok eftersom det är en uppföljare och jag inte har läst den första så det ser bra ut för mig att hinna. Men det är ju inte små böcker heller den med mest sidor va ca 600 sidor och med ganska liten text. Med aktiviteter på dan så tog de sex dagar. Väldigt ointressanta nyheter. Jag e inte så snabb på att läsa :/

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sorry! <3

2008-08-18 @ 01:20:49
URL: http://blingstring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0