Första skoldagen !

Nu är äntligen första skoldagen avklarad. Ni anar inte hur nervös jag har varit. Men den gick fint. De va bara information och sånt men våra mentorer verkade bra iallfall och de e ju på plus. Sen träffade jag en trevlig tjej också. Som va från Gävle ! Hon har alltså dialekt. LOVE IT ! Jag sällskapade henne till hötorget där hon skulle möta morsan sin och på den korta biten lyckades vi bestämma att vi ska mötas utanför skolan tillsammans.

Imorgon så blir det väskutställnig på kungliga slottet ! :) Mycket bättre än skolans tråkiga utflykter till Sundbygård. (Hoppas jag har ju trots allt inte vart där än)

Som extra grej i det här inlägget så tänkte jag göra som så många andra bloggtjejer före mig har gjort. Jag tänkte lägga ut min alldeles första DAGENS OUTFIT ! ! !
Jag säger bara njut som in i helvete.  


Juste jag tänkte berätta en till sak om nya klassen. Dom som känner mig vet att jag har varit lite osäker för hela den här bara tjejer grejjen men det är faktiskt så att vi ...bam...bam...baaaaaammm... HAR EN KILLE I KLASSEN ! :O
Jag har dock inte snackat med han än men han har finskt efternamn så han måste ju vara underbar ! :P Eller ? XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0