Andra dagen

Nu har jag pratat lite med dom flesta i klassen och hitils är det ingen som inte är potentialt vän-matrial. Alla har varit trevliga men jag har ju fortfarande inte haft något längre samtal med folket. Det är några som jag har pratat lite mer med och Adeline verkar riktigt trevlig. Det var hon jag skrev om igår jag vet inte om jag skrev med namn.

Det vi gjorde idag var att gå värsta promenaden. Sen picknickade vi lite och sen så tog vi tuben till gamla stan och traska till slottet och kollade på utställningen. Den va inte så mycket att ha det var mest manväskor men ändå bättre utflykt än dom med våran gamla skola. Jag menar kolla på väskor ! NICE !

Sen kom jag hem med värsta värken i fötterna efter våran riktigt långa promenad så jag satte mig lite i soffan och så tog jag ett fotbad. Jag har fortfarande lite ont men de borde förhoppningsvis försvinna tills imorn då våra första lektioner börjar. HJÄLP !

Om en stund så kommer några kompisar till mamsen så jag ska kanske gå ner och se om hon behöver hjälp med något.

Ha de gött <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0