080808

Dagen för alla 08:or ! :) Hahaha.
De händer ganska mycket grejer ida faktiskt. De e väl OS-invigning också om jag inte är helt ute och cyklar. Men dom stora grejerna (för oss som inte gillar sport) händer inne i stan. De e fullt ös medvetslös där inne idag. Funderar lite på att ringa nån och se om vi ska ta oss in dit. Även fast de säkert e smockat med folk.
Det som e tråkigt e bara att de inte är så fint väder och sen så e kussen kvar här också så om jag ska in så får de bli efter hon har åkt men de skulle säkert inte blivit tidigare även om hon inte vart här käkar väl middag hemma och sen så får jag se hur jag gör beroende på vädret. :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahah, då snålar inte precis på punkter och kommatecker du:P Te den här meningen t.ex.



"Det som e tråkigt e bara att de inte är så fint väder och sen så e kussen kvar här också så om jag ska in så får de bli efter hon har åkt men de skulle säkert inte blivit tidigare även om hon inte vart här käkar väl middag hemma och sen så får jag se hur jag gör beroende på vädret. "



Hahah:P

2008-08-10 @ 22:35:59
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0